In 2022, quali varietà di pesticidi seranu in opportunità di crescita?!

Insetticida (acaricida)

L'usu di insetticidi (Acaricidi) hè diminuitu annu per annu per l'ultimi 10 anni, è cuntinueghja à calà in 2022. Cù a pruibizione cumpleta di l'ultimi 10 pesticidi altamente tossichi in parechji paesi, i sustituti di pesticidi altamente tossichi aumentanu. ;Cù a liberalizazione graduali di i culturi geneticamente modificati, a quantità di pesticidi serà più ridutta, ma in generale In altri palori, ùn ci hè micca assai spaziu per più riduzzione di pesticidi.

Classe di organofosfati:A causa di a toxicità relativamente alta è di l'effettu di cuntrollu bassu di stu tipu di pesticidi, a dumanda di u mercatu hè diminuita, soprattuttu cù a prohibizione cumpleta di pesticidi altamente tossichi, a quantità diminuirà ulteriormente.

Classe di carbamati:I pesticidi di carbamati anu e caratteristiche di una forte selettività, alta efficienza, spettru largu, bassa toxicità per l'omu è l'animali, facilità di descomposizione è menu toxicità residuale, è sò largamente usati in l'agricultura.Variità cù una grande quantità di usu sò: Indoxacarb, Isoprocarb è Carbosulfan.

Indoxacarb hà una excelente attività insetticida contr'à e pesti di lepidoptera, pò cuntrullà una varietà di pesti in diversi culturi, cum'è grani, frutti è ligumi, è hè amichevule à l'ambiente, è a dumanda cuntinueghja à cresce.

Classe di piretroidi sintetici:Una diminuzione da l'annu precedente.Beta-cyhalothrin, Lambda-cyhalothrin, è Bifenthrin occupanu una parte di u mercatu più grande.

Classe di Neonicotinoids:Un aumentu da l'annu precedente.Imidacloprid, Acetamiprid, Thiamethoxam è Nitenpyram occupanu una parte più grande, mentri Thiacloprid, Clothianidin è Dinotefuran aumenteranu significativamente.

Classe Bisamide:Un aumentu paragunatu à l'annu precedente.Chlorantraniliprole occupa una parte di u mercatu più grande, è cyantraniliprole hè previstu di cresce.

Altri pesticidi:A dumanda hè aumentata paragunata à l'annu precedente.Cum'è Pymetrozine, Monosultap, Abamectin, etc. occupanu una parte più grande.

Acaricidi:Una diminuzione paragunata à l'annu precedente.Frà elli, a mistura di sulfuru di calce, Propargite, Pyridaben, Spirotetramat, Bifenazate sò in più dumanda.

Fungicida

L'usu di fungicidi hè previstu di aumentà in 2022.

E varietà cù dosa più grande sò:Mancozeb, Carbendazim, Thiophanate-methyl, Triciclazole, Chlorothalonil,

Tebuconazole, Isoprothiolane, Prochloraz, Triazolone, Validamycin, Copper hydroxide, Difenoconazole, Pyraclostrobin, Propiconazole, Metalaxyl, Azoxystrobin, Dimethomorph, Bacillus subtilis, Procymidone, Hexaconazole, propamocarb hydrochloride, etc.

Variità cù un incrementu di più di 10% sò (in ordine discendente): Bacillus subtilis, Oxalaxyl, Pyraclostrobin, Azoxystrobin, Hosethyl-aluminium, Diconazole, Difenoconazole, Hexaconazole, Triadimenol, Isoprothiolane, Prochloraz, etc.

Erbicida

L'erbicidi sò in crescita per l'ultimi 10 anni, in particulare à e erbe resistenti.

I variità cù un cunsumu tutale di più di 2000 tunnillati sò (in ordine discendente): Glyphosate (sale ammonium, sal di sodiu, sal di potasio), Acetochlor, Atrazina, Glufosinate-ammonium, Butachlor, Bentazone, Metolachlor, 2,4D, Pretilachlor.

Erbicidi non selettivi:Dopu chì u Paraquat hè pruibitu, u novu erbicida di cuntattu Diquat hè diventatu un pruduttu caldu per via di a so veloce veloce di diserbazione è di un largu spettru erbicida, in particulare per e erbacce resistenti à Glyphosate è Paraquat.

Glufosinate-ammonium:L'accettazione di l'agricultori hè sempre più altu, è a dosa cresce.

Novi erbicidi resistenti à a droga:l'usu di Halauxifen-methyl, Quintrione, etc.


Tempu di post: 23-May-2022

Richiesta Informazioni Cuntattateci